Karolína Kovaříková
Bachelor's thesis
Propagace venkovských obcí
Promotion of rural communities
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit efektivnost marketingových metod využitích v rámci propagace obce Tetín ve Středočeském kraji v letech 2015–2021, tedy v období příprav na Národní Svatoludmilskou pouť. V teoretické části je zpracován přehled základních informací o tématu marketingové komunikace, marketingu obcí, propagaci venkovských obcí a marketingovém prostředí obce. Na tyto poznatky poté navazuje …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the effectiveness of marketing methods used in the promotion of the village of Tetín in the Central Bohemian Region in the years 2015–2021, i.e. in the period of preparations for the National St. Ludmila Pilgrimage. In the theoretical part, an overview of basic information on the topic of marketing communication, marketing of municipalities, promotion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/r76xr/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2023
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Social Network: The Affect Of a Social Network Specialized For University.
Anar Mammadhasanov -
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Media as a Tool of Communication Strategy
Shakhlo Strouthou -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová