Analýza spotřebitelského chování zákazníků na trhu zeleného čaje – Zuzana Pawlasová
Zuzana Pawlasová
Diplomová práce
Analýza spotřebitelského chování zákazníků na trhu zeleného čaje
Consumer Behaviour Analysis on the Green Tea Market
Anotace:
V diplomové práci se zabývám problematikou spotřebitelského chování, směry výkladu spotřebitelského chování, faktory, které ovlivňují kupní chování a rozhodovacím procesem. Cílem je analyzovat spotřebitelské chování na trhu zeleného čaje. Dalším úmyslem práce je určit nejdůležitější kritéria při koupi zeleného čaje, spontánní znalost značek a spotřební zvyklosti zákazníků. V práci byla použita metoda …víceAbstract:
The thesis is focused on the consumer behaviour, direction of consumer behaviour, factors that influence the purchasing behaviours and decision-making process. The main goal of the thesis is consumer behaviour analysis on the green tea market. The practical part analyzes criterions of the decision making process to find out which criterion are the most evaluated at buying green tea, find spontaneous …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80151
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Marcela Varkočková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAWLASOVÁ, Zuzana. \textit{Analýza spotřebitelského chování zákazníků na trhu zeleného čaje}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/0xphtd/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
Factors that influence the unemployment rate in Ukraine.
Alisa Ilienko -
Factors that influence E-shopping in the Ghanaian grocery market.
Prince Larbi -
Factors influencing intentions to use renewable energy
Issara Abdelhadi -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující kupní rozhodování spotřebitelů při koupi automobilu konkrétní značky
Veronika Zvoníčková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků
Karolína STRAKOVÁ -
Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele
Andrea Bartošová