Repair in English language teaching in Czech secondary schools – Bc. Šárka Hálová
Bc. Šárka Hálová
Diplomová práce
Repair in English language teaching in Czech secondary schools
Repair in English language teaching in Czech secondary schools
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá fenoménem oprav a chyb ve výuce angličtiny jakožto cizího jazyka na českých středních školách. První část této práce prezentuje dosavadní zjištění teoretiků a výzkumníků z oblasti vzdělávání. Tato část práce se zabývá i konverzační analýzou, metodou použitou v praktické části diplomové práce. Cílem výzkumu bylo zjistit, jaké praktiky používají účastníci výuky k opravě …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the phenomena of error and repair in teaching English as a foreign language in Czech secondary schools. The first part of this thesis presents the already existing findings of theorists and researchers in the educational field. This part of the thesis also deals with the conversation analysis, the method applied in the practical part of this diploma thesis. The aim of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bgffo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. František Tůma, Ph.D.
- Oponent: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Přínosy užívání mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka
Martina CHVÁLOVÁ -
Použití cílového a/nebo mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka na základních školách
Kateřina HLADKÁ -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Povaha zpětné vazby poskytované učitelem žákům ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ.
Adéla Hamplová -
Využití aktivizujících výukových metod ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Kateřina Martináková -
Dramatický workshop ve výuce anglického jazyka
Natálie Janíčková