Řešení problémových úloh s využitím umělé inteligence ve vyučování strojírenských oborů na střední škole – Václav Procházka
Václav Procházka
Bakalářská práce
Řešení problémových úloh s využitím umělé inteligence ve vyučování strojírenských oborů na střední škole
Problem solving using artificial intelligence in the teaching of mechanical engineering at secondary vocational schools
Anotace:
Bakalářská teoreticko-aplikační práce se zabývá tématem řešením problémových úloh s využitím umělé inteligence ve vyučování strojírenských oborů na středních školách. Cílem práce je poznat a popsat problémovou vyučovací metodu, umělou inteligenci a vytvořit metodické listy pro vyučování, které kombinují tyto dvě problematiky v oblasti strojírenství. Teoretická část postupně popisuje problémovou metodu …víceAbstract:
This bachelor theoretical-application thesis deals with the topic of problem solving using artificial intelligence in the teaching of mechanical engineering at secondary vocational schools. The aim of the thesis is to characterize and describe the problem-based learning method, artificial intelligence and to create methodical sheets for teaching by combining these two branches in the field of mechanical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.
- Oponent: Peter Marinič, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROCHÁZKA, Václav. \textit{Řešení problémových úloh s~využitím umělé inteligence ve vyučování strojírenských oborů na střední škole}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/0y3xgg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program:
Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Kahoot! - a case study of retention, engagement, and classroom dynamics at a secondary vocational school
Pavla Sassmannová -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
The Use of Dictionaries in Foreign Language Teaching at the Secondary Vocational School
Barbora Mitášová -
Modifying English Language Teaching at Secondary Vocational School to Increase Students' Motivation
Blanka Vaňková -
Problems in Teaching Foreign Languages at Secondary Vocational School
Barbora Burianová -
Artificial Intelligence and Creativity
Rony Eranezhath -
Mechanical Turk: Lidská náhrada, nebo pomocník AI?
Adam Lízal -
Financování příspěvkových organizací - Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola, Krnov, příspěvková organizace a Střední odborná škola dopravy a cestovního ruchu, Krnov, příspěvková organizace
Martina Špirytová