Bc. Barbara Mecerodová

Bachelor's thesis

Komerční PR obsahy v pořadech České televize

Commercial PR context in the programs of the Czech Television
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje problematice výskytu komerčních PR obsahů na stěžejních kanálech ČT. Vychází z teoretických východisek oblasti marketingová komunikace a dále z tématu odpovídajících etických a právních norem, které mohou ovlivňovat možnosti MKT komunikace specifické pro užívání ve veřejných službách. Dle platné legislativy si komerční PR obsahy dělím na obsahy "korektní" a "nekorektní". …more
Abstract:
The Bachelor thesis is focused on commercial contents which are used in main channels of Czech television. The thesis is based on theoretical starting points in the field of marketing communication and on relevant ethical and legal standards that may affect the possibilities of marketing communication specific just for use in public services. According to the valid legislation, these commercial contents …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2018
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní