Komerční PR obsahy v pořadech České televize – Bc. Barbara Mecerodová
Bc. Barbara Mecerodová
Bachelor's thesis
Komerční PR obsahy v pořadech České televize
Commercial PR context in the programs of the Czech Television
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje problematice výskytu komerčních PR obsahů na stěžejních kanálech ČT. Vychází z teoretických východisek oblasti marketingová komunikace a dále z tématu odpovídajících etických a právních norem, které mohou ovlivňovat možnosti MKT komunikace specifické pro užívání ve veřejných službách. Dle platné legislativy si komerční PR obsahy dělím na obsahy "korektní" a "nekorektní". …moreAbstract:
The Bachelor thesis is focused on commercial contents which are used in main channels of Czech television. The thesis is based on theoretical starting points in the field of marketing communication and on relevant ethical and legal standards that may affect the possibilities of marketing communication specific just for use in public services. According to the valid legislation, these commercial contents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hk2nf/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komerční PR obsahy v pořadech České televize
Petra Bořková -
Komerční PR obsahy v pořadech České televize
Petra Bořková -
Komunikační PR strategie neziskové organizace UNICEF
Markéta Váňová -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Magda Průšková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Hodnocení nástroje product placement v rámci mediální tvorby České televize
Barbora Čajková -
Product placement v českém prostředí
Filip Řepa -
Product placement v české seriálové tvorbě na příkladu televize Nova
Natálie Jochimová