Komerční PR obsahy v pořadech České televize – Bc. Barbara Mecerodová
Bc. Barbara Mecerodová
Bachelor's thesis
Komerční PR obsahy v pořadech České televize
Commercial PR context in the programs of the Czech Television
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje problematice výskytu komerčních PR obsahů na stěžejních kanálech ČT. Vychází z teoretických východisek oblasti marketingová komunikace a dále z tématu odpovídajících etických a právních norem, které mohou ovlivňovat možnosti MKT komunikace specifické pro užívání ve veřejných službách. Dle platné legislativy si komerční PR obsahy dělím na obsahy "korektní" a "nekorektní". …viacAbstract:
The Bachelor thesis is focused on commercial contents which are used in main channels of Czech television. The thesis is based on theoretical starting points in the field of marketing communication and on relevant ethical and legal standards that may affect the possibilities of marketing communication specific just for use in public services. According to the valid legislation, these commercial contents …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hk2nf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Komerční PR obsahy v pořadech České televize
Petra Bořková -
Komerční PR obsahy v pořadech České televize
Petra Bořková -
Komunikační PR strategie neziskové organizace UNICEF
Markéta Váňová -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Magda Průšková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Hodnocení nástroje product placement v rámci mediální tvorby České televize
Barbora Čajková -
Product placement v českém prostředí
Filip Řepa -
Product placement v české seriálové tvorbě na příkladu televize Nova
Natálie Jochimová