Bc. Irina Protasevičová

Master's thesis

Role marketingového výzkumu při analýze zákazníka

The role of marketing research in analysis of customer
Abstract:
Diplomová práce na téma Role marketingového výzkumu při analýze zákazníka pojednává o důležitosti a významu marketingového výzkumu v oblasti práce se zákazníky a stanovení marketingové strategie podniku. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na teoretické základy marketingového výzkumu, na jeho roli a význam v organizačním procesu, na existující metody a techniky marketingového výzkumu. Dále …more
Abstract:
The diploma thesis The role of marketing research in the analysis of customer discusses about the importance of marketing research in the field of work with customers and marketing strategy of the company. The theoretical part of the thesis focuses on the theoretical foundations of marketing research, its role and importance in the organization process, the existing methods and techniques of marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Iva Petrová
  • Reader: PhDr. Petr Váňa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní