Zkušenosti pedagogických pracovníků se vzděláváním žáků s odlišným mateřským jazykem na základních školách ve Zlínském kraji – Bc. Alexandra DOČKALOVÁ
Bc. Alexandra DOČKALOVÁ
Diplomová práce
Zkušenosti pedagogických pracovníků se vzděláváním žáků s odlišným mateřským jazykem na základních školách ve Zlínském kraji
Supportive measures in the education of pupils with a different mother tongue at primary schools
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá zkušenostmi pedagogických pracovníků se vzděláváním žáků s odlišným mateřským jazykem na základních školách ve Zlínském kraji. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů a souvislostí, a to pomocí odborné literatury. Empirická část, která je kvantitativně orientovaná, interpretuje výsledky z realizovaného výzkumu.Abstract:
This thesis deals with the experiences of teachers in the education of pupils with a different mother tongue at primary schools in the Zlín region. The theoretical part focuses on the definiton of basic concepts and contexts, using professional literature. The empirical part, which is quantitatively oriented, interprets the results of the research using questionnaires.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Pavlína Baslerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOČKALOVÁ, Alexandra. \textit{Zkušenosti pedagogických pracovníků se vzděláváním žáků s odlišným mateřským jazykem na základních školách ve Zlínském kraji}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/0yzkoa/.
Jak správně citovat práci
DOČKALOVÁ, Alexandra. Zkušenosti pedagogických pracovníků se vzděláváním žáků s odlišným mateřským jazykem na základních školách ve Zlínském kraji. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Podpůrné učební materiály z předmětu český jazyk pro program
Martina Pavelková
Název
Vložil
Vloženo
Práva