Podpora prodeje jako součást integrované marketingové komunikace společnosti – Bc. Tereza Marková
Bc. Tereza Marková
Master's thesis
Podpora prodeje jako součást integrované marketingové komunikace společnosti
Sales promotion as a part of an integrated Marketing Communications at company
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací a problematikou podpory prodeje. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám konkrétními metodami podpory prodeje v souvislosti s teoretickými východisky, které tak pomáhají objasnit a pochopit aplikaci jednotlivých metod v praxi. Obzvláště pak s kontextem integrované marketingové komunikace a psychologickými …moreAbstract:
This work engages marketing communication and sales support issues. It is divided into two parts – theoretical and practical ones. In theoretical part I´m concerning with concrete methods of sales support in connection with theoretical bases, which in this way help to clarify and understand the application of individual methods in praxis. Particularly in context with integrated marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/csm6n/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček