Bc. Tereza Marková

Master's thesis

Podpora prodeje jako součást integrované marketingové komunikace společnosti

Sales promotion as a part of an integrated Marketing Communications at company
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací a problematikou podpory prodeje. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám konkrétními metodami podpory prodeje v souvislosti s teoretickými východisky, které tak pomáhají objasnit a pochopit aplikaci jednotlivých metod v praxi. Obzvláště pak s kontextem integrované marketingové komunikace a psychologickými …more
Abstract:
This work engages marketing communication and sales support issues. It is divided into two parts – theoretical and practical ones. In theoretical part I´m concerning with concrete methods of sales support in connection with theoretical bases, which in this way help to clarify and understand the application of individual methods in praxis. Particularly in context with integrated marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní