Lenka Palatová

Bakalářská práce

Řízení vztahů se zákazníkem ve zvoleném podniku

Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky ve společnosti Alza.cz V teoretické části je popsán význam pojmu CRM, způsob získání zákazníků a rozvíjení vztahu s nimi. Je popsána důležitost udržování kvalitních vztahů se zákazníky a možnosti jejich vylepšování. V praktické části je obsažen cíl této práce – analýza stavu řízení vztahů se zákazníky v daném podniku a návrh jeho zlepšení …více
Abstract:
This bachelor work deals with customer relationship management in the company called Alza.cz. The importance of the maintenance of these quality relationship with the customers and the possibilities of improvement is descibed. Theoretical part describes the meaning of CRM, how to gain the customers and how to develop the relationship with them. The practical part contains of the aim of this work – …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2012
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
  • Oponent: Ing. Josef Medek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích