Lenka Palatová

Bachelor's thesis

Řízení vztahů se zákazníkem ve zvoleném podniku

Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky ve společnosti Alza.cz V teoretické části je popsán význam pojmu CRM, způsob získání zákazníků a rozvíjení vztahu s nimi. Je popsána důležitost udržování kvalitních vztahů se zákazníky a možnosti jejich vylepšování. V praktické části je obsažen cíl této práce – analýza stavu řízení vztahů se zákazníky v daném podniku a návrh jeho zlepšení …more
Abstract:
This bachelor work deals with customer relationship management in the company called Alza.cz. The importance of the maintenance of these quality relationship with the customers and the possibilities of improvement is descibed. Theoretical part describes the meaning of CRM, how to gain the customers and how to develop the relationship with them. The practical part contains of the aim of this work – …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 7. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 9. 2012
  • Supervisor: Ing. Lukáš Kučera
  • Reader: Ing. Josef Medek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích