Analýza komunikačního mixu - Muzeum Kroměřížska p.o. – Kristýna Řezáčová
Kristýna Řezáčová
Bachelor's thesis
Analýza komunikačního mixu - Muzeum Kroměřížska p.o.
The Analysis of Communication Mix - Muzeum Kroměřížska p.o.
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat komunikační mix Muzea Kroměřížska p.o. Teoretická část přináší základní teoretické poznatky týkající se marketingu, marketingového a komunikačního mixu. Praktická část charakterizuje organizaci Muzeum Kroměřížska, p. o.. V praktické části bude provedena analýza současného stavu komunikačního mixu v Muzeu Kroměřížska. V závěru práce nalezneme SWOT analýzu …moreAbstract:
The main goal of this bachalor thesis is an analysis of the communaciton mix of Muzeum Kroměřížska, p. o.. The theoretical part provides a basic theoretical knowledge related to the marketing, marketing mix and the communication mix. The practical part characterises organization Muzeum Kroměřížska, p. o.. In the practical part will be made analysis of the current communication mix in the organization …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘEZÁČOVÁ, Kristýna. \textit{Analýza komunikačního mixu - Muzeum Kroměřížska p.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/0zzopl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Řezáčová, Kristýna. Analýza komunikačního mixu - Muzeum Kroměřížska p.o.. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková