Návrh marketingové propagace pro Farmu pod kopcem – Hana Talácková
Hana Talácková
Bachelor's thesis
Návrh marketingové propagace pro Farmu pod kopcem
Proposal of marketing promotion for Farma pod kopcem
Anotácia:
Talácková, H. Návrh marketingové propagace pro Farmu pod kopcem. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové propagace pro rodinnou farmu. Farma pod kopcem podniká v oblasti agroturistiky a produkci mléčných výrobků. Marketingová propagace je vytvořena prostřednictvím lokálních i internetových nástrojů. Literární část vymezuje základní pojmy …viacAbstract:
Talácková, H. Proposal of marketing promotion for Farma pod kopcem. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2020.The bachelor thesis deals with the proposal of marketing promotion for family farm. Farma pod kopcem is involved in agro-tourism and dairy production. Mar-keting promotion is created by using local and internet tools. The literary part defines the basic concepts of marketing communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Accounting and Taxes
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Michaela Kamarášová -
Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu
Denisa Dolénková -
Sharenting a influencer marketing dětí: kidfluencing jako fenomén sociálních sítí
Dominik Gerža -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová