Marketingová komunikace s cílovou skupinou zvolené organizace – Bc. Veronika Šedová
Bc. Veronika Šedová
Diplomová práce
Marketingová komunikace s cílovou skupinou zvolené organizace
Marketing communication with the target group of a selected organization
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací České spořitelny a. s. směrem k zákazníkovi. Cílem této práce je popis zvolené problematiky marketingové komunikace, zhodnocení využívaných nástrojů komunikace České spořitelny a. s. a porovnání s konkurencí. V závěru jsou uvedena doporučení, týkající se komunikace se zákazníkem.Abstract:
This work deals with the marketing communication of Česká spořitelna a. s. towards it is customers. The aim of this thesis is to describe the chosen problematic of marketing communication, evaluation of communication tools used by Česká spořitelna a. s. in comparison to the competition. Suggestions regarding communication with the customer are listed in conclusion.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šedová, Veronika. Marketingová komunikace s cílovou skupinou zvolené organizace. Pardubice, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace České průmyslové zdravotní pojišťovny
Ondřej Kostka -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Online marketingová komunikace českých fotbalových klubů
Lukáš Wohlgemuth -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Lucie Zajdáková -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová