Proces rozhodování o nákupu předmětů dlouhodobé spotřeby – Bc. Daria Meledina
Bc. Daria Meledina
Master's thesis
Proces rozhodování o nákupu předmětů dlouhodobé spotřeby
The decision-making proces bying durables
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou procesu rozhodování o nákupu předmětu dlouhodobé spotřeby. Práce je rozdělena na dvě částí: teoretickou a praktickou. První část se zabývá pojmy marketing,poptávka, atd.V praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření s ruský mluvicími respondenty. Cílem práce je zjistit prostřednictvím dotazníkového šetření a sekundární analýzy, jak probíhá proces rozhodování …moreAbstract:
This thesis deals with the process of decision-making what durable a customer should purchase. The work is divided into two parts: theoretical and practical. The first part deals with the concepts of marketing, demand etc. Practical part of the thesis contains of research conducted among Russian-speaking respondents. The objective of the thesis is to determine how a person makes decision what durables …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 7. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/d7dy5/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 11. 2015
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Nákupní chování, rozhodovací proces spotřebitele
Pavel Pařízek -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová -
Komplexný nákupný rozhodovací proces na trhu počítačových hier
Kamila Marková -
Reklama, jakožto faktor ovlivňující nákupní rozhodovací proces napříč generacemi
Barbora ONDEROVÁ