Proces rozhodování o nákupu předmětů dlouhodobé spotřeby – Bc. Daria Meledina
Bc. Daria Meledina
Diplomová práce
Proces rozhodování o nákupu předmětů dlouhodobé spotřeby
The decision-making proces bying durables
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou procesu rozhodování o nákupu předmětu dlouhodobé spotřeby. Práce je rozdělena na dvě částí: teoretickou a praktickou. První část se zabývá pojmy marketing,poptávka, atd.V praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření s ruský mluvicími respondenty. Cílem práce je zjistit prostřednictvím dotazníkového šetření a sekundární analýzy, jak probíhá proces rozhodování …víceAbstract:
This thesis deals with the process of decision-making what durable a customer should purchase. The work is divided into two parts: theoretical and practical. The first part deals with the concepts of marketing, demand etc. Practical part of the thesis contains of research conducted among Russian-speaking respondents. The objective of the thesis is to determine how a person makes decision what durables …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d7dy5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 11. 2015
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Nákupní chování, rozhodovací proces spotřebitele
Pavel Pařízek -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová -
Komplexný nákupný rozhodovací proces na trhu počítačových hier
Kamila Marková -
Reklama, jakožto faktor ovlivňující nákupní rozhodovací proces napříč generacemi
Barbora ONDEROVÁ