Ondřej Hlava
Bakalářská práce
Analýza trhu Business Intelligence
Business Intelligence market analysis
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je nalezení vhodného Business Intelligence řešení pro malé a střední podniky, na základě analýzy trhu těchto řešení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je zaměřena na vymezení pojmu Business Intelligence, jeho historického vývoje, vysvětlení základních principů a hlavních komponent Business Intelligence. Druhá část je věnována představení hlavních …víceAbstract:
The aim of this thesis is to find a suitable Business Intelligence solution for small and medium enterprises, based on market analysis of these solutions. The work is divided into theoretical and practical part. The first part focuses on the definition of Business Intelligence, its historical development, explaining the basic principles and main components of Business Intelligence. The second part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29390
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2012
- Vedoucí: Ondřej Matuštík
- Oponent: Aleš Nebřenský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29390
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík