Analýza spokojenosti zákazníka vybraného podniku stravovacích služeb – Jan Lexa
Jan Lexa
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníka vybraného podniku stravovacích služeb
Abstract:
Bakalářská práce na téma „Analýza spokojenosti zákazníka vybraného podniku stravovacích služeb“, je zaměřena na výzkum hostů pizzerie Hawaii v Kyjově. Předmětem této práce je zjistit, za pomocí marketingových výzkumů a statistických výpočtů základní informace týkající se zákazníka a navrhnout postupy, které povedou ke zvyšování spokojenosti a eliminaci slabin podniku vnímaných zákazníky. Práce je rozdělena …moreAbstract:
The thesis is concerned with a customer satisfaction of a chosen catering business. Pizzeria Hawaii in Kyjov, was chosen for the analysis. The purpose of the thesis is to collect information from customers, analyse the resulting data and propose steps to eliminate weaknesses and increase customer satisfaction. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part focuses …moreKeywords
Spokojenost zákazníka analýza spokojenosti hodnoty vnímané zákazníkem výzkum spokojenosti marketingový výzkum senzorická analýza spokojenost zákazníků pizzerie dotazníkový výzkum. Customer satisfaction satisfaction analysis customer´s value satisfaction research marketing reasearch sensory analysis customer satisfaction in pizzeria questionaire.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2015
Identifier:
http://theses.cz/id/12avxi/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2015
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bachelor programme / field:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Práce z domova na oddělení Customer Journey v období pandemie covid-19
Tereza Černá -
Customer experience v oblasti B2B marketingu
Vladimír Kurz -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights