Podpora podnikání pro začínající podniky v ČR – Ing. Šárka Sousedíková
Ing. Šárka Sousedíková
Diplomová práce
Podpora podnikání pro začínající podniky v ČR
Enterpreneurship Support for Start-up Companies in the Czech Republic
Anotace:
Tato práce pojednává o "Podpoře podnikání pro začínající podniky v ČR". Poskytuje vhled do problematiky podpor podnikání vhodných pro začínající podniky a MSP s ohledem na jejich záměry. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část popisuje a analyzuje začínající a MSP v ČR a popisuje možné podpory podnikání pro tento sektor. Ve druhé části (praktické části) je představen vybraný začínající podnik …víceAbstract:
This thesis deals with "Enterpreneurship Support for Start-up Companies in the Czech Republic". It provides insight to problems of supports suitable for Start-ups and SMEs with respect to their goals. The thesis is divided into two parts. Theoretical part describes and analyses Start-ups and SMEs in CR and describes suitable entrepreneurship supports for this sector. In the second part (practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jatc0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
- Vedoucí: Ing. Martin Krištof
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria