Bc. Daniela Hájková

Bakalářská práce

Marketing a jeho specifické nástroje v hudebním průmyslu

Marketing and its specific tools in music business
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je marketing hudebního průmyslu a jeho specifické nástroje, které v dnešní moderní době procházejí značnými změnami v závislosti na silném vlivu nástupu digitálních technologií. Snahou je popis nynější situace hudebního trhu a nových trendů spotřebitelů, které ovlivňují i přeměnu marketingových aktivit a nástrojů v tomto průmyslu užitých. Teoreticko-metodologická část je …více
Abstract:
The theme of this thesis is marketing of music business and its specific tools which has been recently going trought a difficult modern era of many changes depending on influence of new digital technologies. An effort is to describe recent situation of music business marekt and the new consumer trends which affect also a marketing tool´s transformation. The theoretical part is devoted to music market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní