Analýza využití umělé inteligence v digitálním marketingu – Natalie Sýkorová
Natalie Sýkorová
Diplomová práce
Analýza využití umělé inteligence v digitálním marketingu
Analysis of the Use of Artificial Intelligence in Digital Marketing
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu využití umělé inteligence v digitálním marketingu. Hlavním cílem práce bylo posouzení postojů marketérů k implementaci a využití umělé inteligence v rámci marketingových činností, přičemž důraz byl kladen na vnímané hodnoty, úskalí i rizika. Výzkum byl realizován metodou expertních rozhovorů s celkovým počtem 10 respondentů. Na základě analýzy výsledků výzkumu …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on analysis of the use of artificial intelligence in digital marketing. The main aim was to explore marketers attitudes towards the implementation and utilization of artificial intelligence within marketing activities with emphasis on perceived benefits, challenges and risks. The research was conducted through expert interviews with a total of 10 respondents. Based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152850
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Technology and corporate governance – artificial intelligence, blockchain and crypto
Kristian Pekar -
To what extent can originality and authorship be defined with the interference of Artificial Intelligence?
Gayoun Ji -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
The impact of natural disaster on hotel marketing, with focus on digital marketing
Kateřina Hrubá -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo