Internetové sociální sítě jako nové působiště knihoven a knihovníků – Bc. Marek Vetchý
Bc. Marek Vetchý
Master's thesis
Internetové sociální sítě jako nové působiště knihoven a knihovníků
The Internet Social Networks as a new place of work for Libraries and Librarians
Anotácia:
Diplomová práce „Internetové sociální sítě jako nové působiště knihoven a knihovníků“ obsahuje stručnou úvodní část o sociálních sítích obecně, jejich charakteru, historii a vlastnostech. Další část obsahuje popis možností využití sociálních sítí knihovnami. Je přidán stručný úvod do marketingu na sociálních sítích s přihlédnutím ke knihovnám a je zmíněn problém relevance sociálních sítí pro knihovny …viacAbstract:
The thesis „The Internet Social Networks as a new place of work for Libraries and Librarians“ contains short general introduction to Social Networks, their character, history and features. This part is followed by description of possible usage of Social Networks by Libraries. Short introduction to Social Network Marketing for Libraries is added and problem of Social Networks’ relevance for Libraries …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ev9c6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2011
- Vedúci: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Práce na příbuzné téma
-
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises(SME)
Viktor Terez -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company
Juraj Hostak -
TikTok as a marketing tool
Eleonora Mordovina