Společenská odpovědnost firem v textilním a oděvním průmyslu – Bc. Sofie Zahradníková
Bc. Sofie Zahradníková
Bachelor's thesis
Společenská odpovědnost firem v textilním a oděvním průmyslu
Corporate Social Responsibility in fashion industry
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem (dále jen „CSR“) v textilním a oděvním průmyslu. V teoretické části je nejdříve představen marketing a jeho pojmy, poté je popsán koncept společenské odpovědnosti firem a jeho tři pilíře (sociální, environmentální a ekonomický). Následující kapitola se věnuje textilnímu a oděvnímu průmyslu, jeho kontextu a problémům zejména v sociální …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with Corporate Social Responsibility (CSR) in the textile and clothing industry. In the theoretical part, marketing and its concepts are first introduced, then the concept of Corporate Social Responsibility and its three pillars (social, environmental and economical) are described. The following chapter focuses on the textile and clothing industry, its context and problems …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Ladislav Pátík
- Oponent: Vladimíra Khelerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAHRADNÍKOVÁ, Sofie. \textit{Společenská odpovědnost firem v~textilním a oděvním průmyslu}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/146udj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman
Názov
Vložil
Vložené
Práva