Strategické budování a řízení značky – Bc. Radek Mikulka
Bc. Radek Mikulka
Diplomová práce
Strategické budování a řízení značky
The Strategic Brand Building and a Management
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Strategické budování a řízení značky" si klade za cíl vytvoření návrhu projektu strategie budování a řízení značky pro společnost Přeprava motorek. Práce je rozdělena na tři části teoretickou, praktickou a projektovou. V první části jsou obsažena teoretická východiska vztažná k danému tématu, sloužící jako podklad pro volbu vhodných metod v praktické části, která zahrnuje …víceAbstract:
The thesis titled "Strategic Brand Building and Management" is aimed to create a design project of strategic brand building and management for the company Přeprava mo-torek. The work is divided into three parts - theoretical, practical and project. The first part contained a reference theoretical background to the topic, serving as a basis for selecting appropriate methods in the practical part, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 21. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mikulka, Radek. Strategické budování a řízení značky. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování globální značky pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Lucie Marková -
Využití nástrojů marketingové komunikace při budování značky
Denisa Vondráčková -
Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace
Lucie Bartíková -
Marketingová komunikace v potravinářském průmyslu
Daniela Hrdličková