Bc. Daniel Blaháček

Bakalářská práce

Nástroje pro vytváření pozitivní image firmy vůči vybraným skupinám stakeholderů.

Devices to create company's positive image towards specific groups of stakeholders.
Anotace:
Bakalářské práce je zaměřena na problematiku budování pozitivní image u zákazníků a u dodavatelů ve vybraných potravinářských podnicích. Na základě rešerše odborné literatury je nejprve vymezen pojem image, včetně jeho charakteristik a definic. Následující kapitola je věnována firemní identitě, firemní filozofii a prostředkům firemní identity. Tyto prvky mají zásadní vliv na tvorbu pozitivní image …více
Abstract:
This bachelor work focuses on the issue of building a positive image for customers and suppliers in the chosen food organizations. Based on research from specialized literature, the term image is explained first, including the characteristics and definitions. The following chapter is devoted to the company's identity, philosophy and the tools of company's identity. These elements have the basic influence …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 8. 2016
  • Vedoucí: Ing. Martina Jelínková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Blaháček, Daniel. Nástroje pro vytváření pozitivní image firmy vůči vybraným skupinám stakeholderů.. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická

Univerzita Pardubice

Fakulta chemicko-technologická

Bakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků