Nástroje pro vytváření pozitivní image firmy vůči vybraným skupinám stakeholderů. – Bc. Daniel Blaháček
Bc. Daniel Blaháček
Bachelor's thesis
Nástroje pro vytváření pozitivní image firmy vůči vybraným skupinám stakeholderů.
Devices to create company's positive image towards specific groups of stakeholders.
Abstract:
Bakalářské práce je zaměřena na problematiku budování pozitivní image u zákazníků a u dodavatelů ve vybraných potravinářských podnicích. Na základě rešerše odborné literatury je nejprve vymezen pojem image, včetně jeho charakteristik a definic. Následující kapitola je věnována firemní identitě, firemní filozofii a prostředkům firemní identity. Tyto prvky mají zásadní vliv na tvorbu pozitivní image …moreAbstract:
This bachelor work focuses on the issue of building a positive image for customers and suppliers in the chosen food organizations. Based on research from specialized literature, the term image is explained first, including the characteristics and definitions. The following chapter is devoted to the company's identity, philosophy and the tools of company's identity. These elements have the basic influence …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 7. 2016
Thesis defence
- Date of defence: 22. 8. 2016
- Supervisor: Ing. Martina Jelínková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BLAHÁČEK, Daniel. \textit{Nástroje pro vytváření pozitivní image firmy vůči vybraným skupinám stakeholderů.}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Chemical Technology. 2016. Available from: https://theses.cz/id/14w8rh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Blaháček, Daniel. Nástroje pro vytváření pozitivní image firmy vůči vybraným skupinám stakeholderů.. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyBachelor programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Theses on a related topic
-
Konstrukce marketingového plánu k posílení firemní identity podniku
Adam Topinka -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Veronika Zahradníková -
Firemní identita vybrané organizace
Iva Fulínová -
Elektronická komunikace: Jak naučit studenty základy firemní e-mailové komunikace
Kamila Selby -
Firemní komunikace v podniku služeb
Kateřina Dvořáková -
Sociální síť Facebook jako efektivní nástroj firemní komunikace
Hana Sénášiová -
Firemní komunikace v hotelnictví
Zuzana Zátopková -
Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava
Petr Fridrich