Bc. Veronika Katrušinová

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu

Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu“ je analýza současného marketingového mixu ve vybraném supermarketu Albert. Cílem práce je provést analýzu stávajících nástrojů marketingového a komunikačního mixu v supermarketu Albert a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoreticko-metodologická část je zaměřena …more
Abstract:
The subject of the bachelot thesis „Analysis of marketing mix in a selected subject“ is an analysis of current marketing mix of a selected supermarket Albert. The object of the work is to analyse existing marketing tools and communication mix in the supermarket Albert and to suggest eventual proposals on the basis of observed results. The work is divided into two parts. The theoretic-methodological …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Hana Mráčková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích