Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu – Bc. Veronika Katrušinová
Bc. Veronika Katrušinová
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu“ je analýza současného marketingového mixu ve vybraném supermarketu Albert. Cílem práce je provést analýzu stávajících nástrojů marketingového a komunikačního mixu v supermarketu Albert a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoreticko-metodologická část je zaměřena …moreAbstract:
The subject of the bachelot thesis „Analysis of marketing mix in a selected subject“ is an analysis of current marketing mix of a selected supermarket Albert. The object of the work is to analyse existing marketing tools and communication mix in the supermarket Albert and to suggest eventual proposals on the basis of observed results. The work is divided into two parts. The theoretic-methodological …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/t692j/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Reader: Mgr. Hana Mráčková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KATRUŠINOVÁ, Veronika. \textit{Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2014. Available from: https://theses.cz/id/158hu5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková