Marketingová komunikace v cestovní agentuře – Ing. Zuzana Slottová
Ing. Zuzana Slottová
Diplomová práce
Marketingová komunikace v cestovní agentuře
Marketing communication in a travel agency
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je návrh komplexní marketingové komunikace pro internetovou cestovní agenturu. Práce je rozdělena na teoretickou, výzkumnou a praktickou část. V části teoretické jsou vymezeny základní pojmy marketingové komunikace, internetového marketingu a moderních trendů v komunikaci. Výzkumná část se zabývá analýzou stávajících marketingových aktivit cestovní agentury a jejich vlivem …víceAbstract:
The subject of this thesis is to design a comprehensive marketing communication for online travel agency. The work is divided into theoretical, analytical and practical part. In the theoretical part is defined a basic concept of marketing communication, Internet marketing, and modern trends in communication. The research part is the analysis of existing marketing activities of the travel agency and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2014
Zveřejnit od: 6. 1. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2014
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Slottová, Zuzana. Marketingová komunikace v cestovní agentuře. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.1.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 1. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček