Marketingová komunikace v cestovní agentuře – Ing. Zuzana Slottová
Ing. Zuzana Slottová
Master's thesis
Marketingová komunikace v cestovní agentuře
Marketing communication in a travel agency
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je návrh komplexní marketingové komunikace pro internetovou cestovní agenturu. Práce je rozdělena na teoretickou, výzkumnou a praktickou část. V části teoretické jsou vymezeny základní pojmy marketingové komunikace, internetového marketingu a moderních trendů v komunikaci. Výzkumná část se zabývá analýzou stávajících marketingových aktivit cestovní agentury a jejich vlivem …moreAbstract:
The subject of this thesis is to design a comprehensive marketing communication for online travel agency. The work is divided into theoretical, analytical and practical part. In the theoretical part is defined a basic concept of marketing communication, Internet marketing, and modern trends in communication. The research part is the analysis of existing marketing activities of the travel agency and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2014
Accessible from:: 6. 1. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2014
- Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Slottová, Zuzana. Marketingová komunikace v cestovní agentuře. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.1.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 1. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček