Quick Response jako nástroj zvyšování hodnoty zákazníka – Ing. Gabriela Neckářová
Ing. Gabriela Neckářová
Diplomová práce
Quick Response jako nástroj zvyšování hodnoty zákazníka
Quick Response as tool for customer value increasing
Anotace:
Práce se zabývá metodou Quick Response, její historií a vývojem a definuje pojem Collaborative Planning, Forecasting and Replenishment (CPFR). Dále popisuje vliv QR na procesní nastavení podniku a způsob jakým QR ovlivňuje podnik jak v rovině strategické, tak v rovině takticko-operativní. Praktické využití této metody při řízení hmotných toků je aplikováno u problematických produktů ve firmě Henkel …víceAbstract:
This thesis deals with method called Quick Response, its history and development and then with Collaborative Planning, Forecasting and Replenishment (CPFR). The influence of QR on process setting of the company and how QR affects the company in strategic plane and tactical {--} operative plane is also discussed. The practical use of QR for ensuring the material flow is applied for problematic items …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Lenka Branská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Neckářová, Gabriela. Quick Response jako nástroj zvyšování hodnoty zákazníka. Pardubice, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Chemie a technická chemie / Ekonomika a management chemického a potravinářského průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane