Reklama jako prostředek komunikace s dětským spotřebitelem – Ing. Klára Baláková
Ing. Klára Baláková
Bachelor's thesis
Reklama jako prostředek komunikace s dětským spotřebitelem
Advertisement as a Medium of Communications with Children's Customer
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na reklamu jako komunikační prostředek ovlivňující chování segmentu dětí jako spotřebitelů. Zabývá se zhodnocením aktuálnosti tématu a současným stavem této zajímavé, důležité a dynamicky se rozvíjející problematiky. Práce je rozdělena do dvou kapitol – teoreticko-metodologická část a aplikační část. Teoretická část obsahuje dvě podkapitoly, a to charakteristiku toho …moreAbstract:
This bachelor's thesis focuses on advertising as a communication tool influencing the consumer behaviour of the segment of children. It deals with the evaluation of the theme topicality as well as with the present-day status of these interesting, important, and dynamically developing issues. The thesis is divided into two chapters – theoretical-methodological part and application part. The theoretical …moreKeywords
Reklama historie reklamy psychologie reklamy podprahová reklama dětská reklama dětský spotřebitel vývojové aspekty spotřební chování mediální výchova Advertising advertising history advertising psychology below-treshold advertising children advertising children consumer development aspects consumer behaviour medial education
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pgm64/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2009
- Supervisor: Mgr. Markéta Jansová
- Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Kýč jako téma mediální výchovy
Alžběta Růčková -
Reklama v mediální výchově a její využití na ZŠ
Vendula PROCHÁZKOVÁ -
Analýza reklamní kampaně Kofoly jako možné téma mediální výchovy ve výuce 2. stupně ZŠ
Tomáš SMOLKA -
Psychological and ethical Issues of child-focused advertising
Tamila Khodjaeva -
Subjektivní vnímání genderových aspektů reklamy a jejich dopad na genderovou identitu
Marta Břeňová -
Umístění reklamy v autorských dílech
Verona Ballay -
Psychologické aspekty reklamy z pohledu reklamní agentury
Tomáš Janda -
Psychologické aspekty vlivu reklamy na chování zákazníků lékárny
Filip Zýval