Alexandra Drozdová

Diplomová práce

Marketingová komunikace v soudobé praxi tuzemských muzeí umění.

Marketing Communications in Today´s Practice of Art Museums in the Czech Republic
Anotace:
Cílem diplomové práce je celistvě popsat problematiku marketingové komunikace tuzemských muzeí umění na základě analýzy vybraných krajských galerií. V teoretické části téma zasazuje do historických a metodologických rámců. Stručně načrtává vývoj moderních galerií ve světě i v tuzemsku se zvláštním důrazem na vznik sítě regionálních galerií ve 2. půli 20. století. Identifikuje základní prvky marketingového …více
Abstract:
The aim of this thesis is to describe thoroughly the way Czech museums of art are using the principles of marketing communications nowadays. Theoretical part of the thesis presents brief history of modern museums worldwide as well as in the Czech Republic (with special stress on the network of regional galleries being founded in the second half of the 20th century. It also presents bases of museum …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
  • Vedoucí: Anna Janištinová
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/51155