Marketingová komunikace v soudobé praxi tuzemských muzeí umění. – Alexandra Drozdová
Alexandra Drozdová
Diplomová práce
Marketingová komunikace v soudobé praxi tuzemských muzeí umění.
Marketing Communications in Today´s Practice of Art Museums in the Czech Republic
Anotace:
Cílem diplomové práce je celistvě popsat problematiku marketingové komunikace tuzemských muzeí umění na základě analýzy vybraných krajských galerií. V teoretické části téma zasazuje do historických a metodologických rámců. Stručně načrtává vývoj moderních galerií ve světě i v tuzemsku se zvláštním důrazem na vznik sítě regionálních galerií ve 2. půli 20. století. Identifikuje základní prvky marketingového …víceAbstract:
The aim of this thesis is to describe thoroughly the way Czech museums of art are using the principles of marketing communications nowadays. Theoretical part of the thesis presents brief history of modern museums worldwide as well as in the Czech Republic (with special stress on the network of regional galleries being founded in the second half of the 20th century. It also presents bases of museum …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 12. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51155
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: Anna Janištinová
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51155
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Uplatnění nových trendů v marketingové komunikaci pro Oblastní Galerii Vysočiny v Jihlavě.
Adam Pekař