Bc. Magdalena Křížová

Bachelor's thesis

Komparační analýza marketingu vybraných sportovních akcí

Comparative Marketing Analysis of Selected Sports Events
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je komparace dvou běžeckých závodů - Brněnská desítka a Vokolopriglu. Na základě provedených analýz a porovnání obou sportovních akcí jsou navrženy marketingové strategie. V teoretické části práce jsou rešerší odborné literatury vymezeny důležité pojmy, které mají souvislost s marketingem sportovních akcí. Jedná se o popis základních pojmů v marketingu, sportovním …more
Abstract:
The main aim of this bachelor thesis is the comparison of two running races - Brněnská desítka and Vokolopriglu. The created marketing strategies are based on the analysis and the comparison analysis of both sports events. In the theoretical part of the thesis, important concepts related to the marketing of sports events are explained through the literary research. This part includes a description …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 2. 2018
  • Supervisor: Mgr. Renáta Vychodilová
  • Reader: PaedDr. Hana Vrtělová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií

Masaryk University

Faculty of Sports Studies

Bachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Management in Sport