Komparační analýza marketingu vybraných sportovních akcí – Bc. Magdalena Křížová
Bc. Magdalena Křížová
Bachelor's thesis
Komparační analýza marketingu vybraných sportovních akcí
Comparative Marketing Analysis of Selected Sports Events
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je komparace dvou běžeckých závodů - Brněnská desítka a Vokolopriglu. Na základě provedených analýz a porovnání obou sportovních akcí jsou navrženy marketingové strategie. V teoretické části práce jsou rešerší odborné literatury vymezeny důležité pojmy, které mají souvislost s marketingem sportovních akcí. Jedná se o popis základních pojmů v marketingu, sportovním …moreAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is the comparison of two running races - Brněnská desítka and Vokolopriglu. The created marketing strategies are based on the analysis and the comparison analysis of both sports events. In the theoretical part of the thesis, important concepts related to the marketing of sports events are explained through the literary research. This part includes a description …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/l6lu7/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 2. 2018
- Supervisor: Mgr. Renáta Vychodilová
- Reader: PaedDr. Hana Vrtělová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Theses on a related topic
-
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Sport Marketing and Its Social Implications
Oleksandr Reshetar -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká
Ester Ledecká -
Sport Marketing and Its Social Implications
Ilya Aksamentov -
Marketing ve sportu
Karlovský Karlovský -
Marketing a management mezinárodní sportovní akce
Ondřej Karlovský -
Management a marketing sportovní akce - Hry Evropského paralympijského výboru pro mládež 2012
Karolína Mikysková