Personální marketing a budování značky zaměstnavatele – Bc. Nikola Kozáková
Bc. Nikola Kozáková
Diplomová práce
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Personal Marketing and Employer Brand Building
Anotace:
Nejprve se v této diplomové práci nachází část teoretická, kde jsou charakterizována teoretická východiska na základě studia sekundárních dat, tedy za pomoci zpracování odborné literatury. Dále jsou ke zpracování teoretické části využity internetové zdroje a odborné články, které pomohou doplnit potřebné informace k odborné literatuře. Teoretická část charakterizuje nejprve všeobecné informace o personálním …víceAbstract:
At the beginning of this diploma thesis there is a theoretical part, where the theoretical starting points are characterized based on the study and the processing of relevant professional literature. Internet resources and articles are also used in the thesis to process the theoretical part, which help supplement the necessary information to the professional literature. The theoretical part characterizes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2024
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kuralová, Ph.D.
- Oponent: Tereza Černá, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová
Název
Vložil
Vloženo
Práva