Personální marketing a budování značky zaměstnavatele – Bc. Nikola Kozáková
Bc. Nikola Kozáková
Master's thesis
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Personal Marketing and Employer Brand Building
Abstract:
Nejprve se v této diplomové práci nachází část teoretická, kde jsou charakterizována teoretická východiska na základě studia sekundárních dat, tedy za pomoci zpracování odborné literatury. Dále jsou ke zpracování teoretické části využity internetové zdroje a odborné články, které pomohou doplnit potřebné informace k odborné literatuře. Teoretická část charakterizuje nejprve všeobecné informace o personálním …moreAbstract:
At the beginning of this diploma thesis there is a theoretical part, where the theoretical starting points are characterized based on the study and the processing of relevant professional literature. Internet resources and articles are also used in the thesis to process the theoretical part, which help supplement the necessary information to the professional literature. The theoretical part characterizes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2024
- Supervisor: Ing. Kateřina Kuralová, Ph.D.
- Reader: Tereza Černá, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOZÁKOVÁ, Nikola. \textit{Personální marketing a budování značky zaměstnavatele}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/17p0wx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix v podniku s prodejem spotřebního zboží
Karla Marcínová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights