Integrace dítěte s mentálním postižením v podmínkách běžné mateřské školy – Petra BOBKOVÁ
Petra BOBKOVÁ
Bakalářská práce
Integrace dítěte s mentálním postižením v podmínkách běžné mateřské školy
Integration of a mentally disabled child into a mainstream nursery school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá integrací dítěte v předškolním věku v běžném typu mateřské školy. V teoretické části jsou vymezeny termíny mentální postižení a mentální retardace, specifika kognice dítěte s mentálním postižením, osobnost dítěte s mentálním postižením, možnosti edukace těchto dětí v předškolním věku a není opomenuta ani kapitola věnující se integraci dětí s mentálním postižením a s tím spojený …víceAbstract:
This thesis deals with the integration of preschool age in the normal type of kindergarten. The theoretical part defines the terms mental disability and mental retardation, specificity of cognition of children with learning disabilities, personality of a child with mental disabilities, the possibilities of education of these children in preschool age and not omitted chapter devoted to the integration …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Zveřejnit od: 20. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOBKOVÁ, Petra. Integrace dítěte s mentálním postižením v podmínkách běžné mateřské školy. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání osobnosti dětí s poruchami chování a zdravých dětí s pomocí TCI-A
Irena Košíčková -
Osobnost pedagoga při práci s dětmi s těžkým postižením
Kateřina Váňová -
Problematika výchovy a stravování dětí s výživovým omezením ve spolupráci s MŠ
Barbora Loušová -
Vliv virtuální reality na osobnost jedinců s poruchou autistického spektra
Tereza HNYKOVÁ -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vliv psychomotorických cvičení na osobnost dětí s PCHE z jejich vlastní perspektivy
Lea Pitrunová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na aplikaci alternativních metod
Kateřina Jiskrová -
Rozdíly v postojích studentů vysokých škol k dětem s poruchami chování a dětem s mentálním postižením
Alice Staňková
Název
Vložil
Vloženo
Práva