Bc. Milan Mazanec

Master's thesis

Analýza marketingovej stratégie vybranej reštaurácie

Analysis of Marketing Strategy of the Selected Restaurant
Abstract:
MAZANEC, Milan. Analysis of marketing strategy of selected restaurant.[Master´s Dissertation] Institute of Hospitality Management. Prague: 2020. 99 p. Theses deals with the analysis of marketing strategy of chosen restaurant. The main goal of diploma theses is to analyze the marketing strategy and tactics on the basis of the marketing targets determinated by the company and the level of their fulfillment …viac
Abstract:
MAZANEC, Milan. Analýza marketingovej stratégie vybranej reštaurácie.[Diplomová práca] Vysoká škola hotelová. Praha: 2020. 99 s. Diplomová práca pojednáva o analýze marketingovej stratégie vybranej reštaurácie. Hlavnou náplňou práce je zanalyzovať marketingovú stratégiu a taktiku na základe podnikom stanovených marketingových cieľov a úroveň ich plnenia. Teoretická časť bola spracovaná s využitím odbornej …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2020
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/jqg66/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2020
  • Vedúci: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Štěpán Chalupa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality and Spa Management