Role cíleného procvičování slovní zásoby ve výuce anglického jazyka – Bc. Kristýna HRBÁČKOVÁ
Bc. Kristýna HRBÁČKOVÁ
Master's thesis
Role cíleného procvičování slovní zásoby ve výuce anglického jazyka
English language vocabulary learning: effective classroom tasks
Abstract:
The thesis deals with vocabulary teaching and learning. Vocabulary knowledge represents an indispensable part of language proficiency since, without vocabulary, one can only hardly communicate. Therefore, vocabulary practice should not be omitted under any circumstances in any language course and should be carried out regularly. The overall goal of the research is to examine how deliberate vocabulary …moreAbstract:
Diplomová práce se zabývá tématem procvičování slovní zásoby ve výuce anglického jazyka. Znalost slov je nedílnou součástí jazykové kompetence každého žáka, jelikož bez dostatečné slovní zásoby v cizím jazyce jednoduše nelze na kvalitní úrovni komunikovat. Z tohoto důvodu by pravidelné procvičování slovní zásoby nemělo být za žádných okolností ve výuce opomíjeno, a naopak by mělo být zařazováno do …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRBÁČKOVÁ, Kristýna. \textit{Role cíleného procvičování slovní zásoby ve výuce anglického jazyka}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2023. Available from: https://theses.cz/id/18iegc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HRBÁČKOVÁ, Kristýna. Role cíleného procvičování slovní zásoby ve výuce anglického jazyka. Plzeň, 2023. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Lower Secondary School Teacher Training / Lower Secondary School Teacher Training in the English Language and Lower Secondary School Teacher Training in the German Language
Theses on a related topic
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ -
Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Bára Forejtová -
Výuka výslovnosti anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Kateřina Jezdinská -
Didaktické využití filmu "The Shawshank Redemption" ve výuce anglického jazyka:Výuka jazyka současně se zpřístupněním odlišné kultury
Naděžda Vacatová -
Přínosy užívání mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka
Martina CHVÁLOVÁ