Implementace motivačních strategií a tréninkových technik v osobním prodeji – Mgr. Irena SCHÜTZOVÁ
Mgr. Irena SCHÜTZOVÁ
Master's thesis
Implementace motivačních strategií a tréninkových technik v osobním prodeji
Implementation of Motivation Strategies and Training Techniques in Personal Selling.
Abstract:
Prodej zaměřený na vztahy tvoří základ prodejních taktik, kterými se předává marketingová strategie orientovaná na vztahy společnosti a zákazníků (CRM). Jedním z nejdůležitějších úkolů každé společnosti, odvozující svůj úspěch od kvality vztahů svých prodejců se zákazníky, je budování a stabilizace prodejních sil a zvyšování jejich profesionality. V rámci tohoto procesu se tak stává řízení a koordinace …moreAbstract:
Sales aimed at relationships form the basis of sales approach which transfers marketing strategy focused on company-customer relationship (CRM). Most of companies base their success on the quality of salesperson-customer relationship. One of the most important targets of such companies is sales force development, stabilization and also their professional improvement. In terms of this process salespeople …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2007
Identifier:
4969
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SCHÜTZOVÁ, Irena. \textit{Implementace motivačních strategií a tréninkových technik v osobním prodeji}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Available from: https://theses.cz/id/19l7bh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SCHÜTZOVÁ, Irena. Implementace motivačních strategií a tréninkových technik v osobním prodeji. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova