Význam ICT technologií ve vzdělávání žáků základních škol – Denisa KUCHTOVÁ
Denisa KUCHTOVÁ
Bakalářská práce
Význam ICT technologií ve vzdělávání žáků základních škol
The importance of ICT technologies in the education of elementary school pupils
Anotace:
Informační a komunikační technologie v dnešní době umožňují různé formy zkvalitnění edukačního procesu, a tak získávají stále větší pozornost pedagogických pracovníků. Učitelé musí disponovat základními dovednostmi k obsluhování moderních technologií, aby s nimi mohli vhodně zacházet a realizovat efektivnější výuku. Integrace ICT do procesu vyučování je velmi důležitou podmínkou pro rozvíjení dnešní …víceAbstract:
The information and communication technologies nowadays provide miscellaneous forms of improvement of educational processes, so they are still getting bigger attention of pedagogic workers. Teachers must dispose of basic awareness to maintaining of modern technologies to treat with them in an appropriate way and implement teaching more efficient. Integration of ICT into the educational process is very …víceKlíčová slova
informační a komunikační technologie základní škola žák učitel osobnost Big Five výuka
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ivana Poledňová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUCHTOVÁ, Denisa. Význam ICT technologií ve vzdělávání žáků základních škol. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura - Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová