Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace – Ing. Petra Němečková
Ing. Petra Němečková
Diplomová práce
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Use of marketing research tools for effective marketing communication settings
Anotace:
Autorka si jako téma této diplomové zvolila Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace, které aplikuje na výzkumné agentuře Ipsos s.r.o.. Důvodem volby tohoto tématu je jeho zajímavost a nadčasovost a zároveň fakt, že každá začínající nebo již prosperující společnost by měla pro efektivní nastavení marketingové komunikace volit právě marketingový výzkum …víceAbstract:
The author of the diploma thesis chose the topic Exploitation of Marketing Research for Effective Settings of Marketing Communication Tools, and applies the theory in the marketing company Ipsos. The interestingness and timelessness of the topic were the major reasons for the author’s choice. Moreover, every begining or thriving company should use the marketing research for the setting of its effective …víceKlíčová slova
Komunikační mix výzkum trhu kvantitativní výzkum kvalitativní výzkum dotazování tazatel respondent výzkumná agentura osobní dotazování elektronické dotazování studiové testy skupinové rozhovory individuální rozhovory oční kamera BIOnavigátor. Communication mix market research quantitative research qualitative research interrogation interviewer research agency personal interviews electronic interviews central location test group interview individual interview eye camera BIOnavigator.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tnipy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Neuromarketing: Conceptualization of neuromarketing usage in marketing process
Kamila Janečková -
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Qualitative research in selected social groups
Ekaterina Nevzgodova -
"Face" and its performance. Qualitative research among Chinese migrants in London.
Zuzana Pavloňová -
Qualitative research of attachment relationships in homoparental families
Jiří Ammer -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Využití skupinových rozhovorů ve výzkumu trhu
Eva Domjenová