Porozumění elektronickému učebnímu textu – Hana KUBICOVÁ
Hana KUBICOVÁ
Diplomová práce
Porozumění elektronickému učebnímu textu
The understanding of learning electronic text
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena především na porozumění elektronickému učebnímu textu. Po důkladné textové analýze testů, jež byly použity jako metoda výzkumu, autorka dosáhla výsledků, které ukazují, že práce s elektronickým učebním textem při výuce je reálná. Žáky učební text na počítači motivuje, dokáží s hypertextem pracovat a porozumět mu. Z výsledků práce je také patrné, že učební hypertext …víceAbstract:
This thesis is focused especially on electronic learning text comprehension. Thanks to a thorough text analysis of tests, which was used as a research method, the author achieved results showing that work with electronic learning text in teaching is real. The text on a computer motivates pupils, they are able to work with hypertext and comprehend it. Based on the results of this work is also clear …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2009
Zveřejnit od: 10. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2009
- Vedoucí: Doc. PhDr. Eva Höflerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBICOVÁ, Hana. Porozumění elektronickému učebnímu textu. Ostrava, 2009. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.4.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / tělesná výchova - český jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová