JUDr. Gabriela Kracík, Ph.D.
Master's thesis
Personální marketing
Personal marketing
Abstract:
Anotace: Tato práce je zaměřena na popis personálního marketingu a dále porovnání využití personálního marketingu v oblasti soudnictví v České republice a oblasti soudnictví ve Spojených státech amerických. Cílem je porovnat využití personálního marketingu u obou systémů soudnictví a navržení doporučení pro zlepšení personálního marketingu v oblasti soudnictví v České republice.Abstract:
Annotation: This diploma thesis is focused on the description of the personal marketing, and comparison of the personal marketing in the field of judges in the Czech Republic and the United States of America. The aim of this diploma thesis are comparisons of the personal marketing in both system of justice and recommendations and supplementing of implantation of the justice in the Czech Republic under …moreKeywords
Personální marketing interní a externí personální marketing personální marketing v soudnictví v České republice personální marketing v soudnictví ve Spojených státech amerických metody personálního marketingu. Personal marketing internal and external personal marketing personal marketing in the field of justice in the Czech Republic personal marketing in the justice in the United States of America methods of personal marketing.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2020
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/heg9k/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Michal Kavan, CSc.
- Reader: PhDr. Marta Vohlídalová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Master programme / field:
Economics and Management / Management
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Personální marketing ve vybraném podniku
Gabriela Němcová -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Personální marketing a jeho role v praxi organizace
Terezie Krausová -
Estimating disparities in the treatment of foreign nationals in the criminal justice process in the Czech Republic
Jan Vávra -
Externalities in Transitional Justice Decisions: The European Union and Transitional Justice Processes in Post-Communist Countries
Katarína Šipulová -
The Relationship Between Pop Songs Used in the Film Forrest Gump and the History of the United States from the 1950s to the 1970s
Hana Barborková -
The Role of the Supreme Court in the Politics of the United States
Pavel Klak