Anastasiia Telenko

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace internetových obchodů

Abstract:
Účelem této bakalářské práce bylo prozkoumat, jak vybrané internetové obchody komuni-kují pomocí tradičních a online nástrojů v internetovém prostředí, jak oslovují stálé a nové potenciální zákazníky a zda je jejich marketingová komunikace efektivní. Polostrukturova-né rozhovory s manažery obchodů, obsahová analýza a pozorování profilů obchodů na so-ciálních sítích Facebook, Instagram a YouTube byly …more
Abstract:
The aim of the research was to find out how the selected online shops communicate using traditional Internet tools and online tools in the Internet environment, how they reach regular and new potential customers and whether their marketing communication is effecti-ve. Semi-structured interviews with business managers, content analysis and observation of how the websites and profiles of online stores …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2023
  • Supervisor: Mgr. Michal Konečný
  • Reader: Ing. Marcela Juraszková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích