Marketingová komunikace internetových obchodů – Anastasiia Telenko
Anastasiia Telenko
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anotácia:
Účelem této bakalářské práce bylo prozkoumat, jak vybrané internetové obchody komuni-kují pomocí tradičních a online nástrojů v internetovém prostředí, jak oslovují stálé a nové potenciální zákazníky a zda je jejich marketingová komunikace efektivní. Polostrukturova-né rozhovory s manažery obchodů, obsahová analýza a pozorování profilů obchodů na so-ciálních sítích Facebook, Instagram a YouTube byly …viacAbstract:
The aim of the research was to find out how the selected online shops communicate using traditional Internet tools and online tools in the Internet environment, how they reach regular and new potential customers and whether their marketing communication is effecti-ve. Semi-structured interviews with business managers, content analysis and observation of how the websites and profiles of online stores …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/h1oet/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
- Vedúci: Mgr. Michal Konečný
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Business Economics / Business Economics
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Návrh online marketingové komunikační strategie
Michal Kopecký -
Příprava online marketingové komunikační strategie vybrané firmy působící na polském B2C trhu.
Tomáš Wolf -
Návrh online marketingové komunikační kampaně společnosti EGGER s.r.o.
Eva Rotreklová