Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK – Michaela Mandátová
Michaela Mandátová
Diplomová práce
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
Building a corporate identity of the chosen company using the tools IMC
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena jak na teoretické principy budování corporate identity, tak i jejich následnou praktickou aplikaci v konkrétní obchodní korporaci Semit crew, s.r.o. za využití nástrojů integrované marketingové komunikace. Literární rešerše zabývající se teoretickými východisky uplatňování nástrojů budujících corporate identitu a nástrojů integrované marketingové komunikace je provedena …víceAbstract:
This thesis is focused on the theoretical principles of building corporate identity, as well as on the development of corporate identity strategy for the Semit crew, s.r.o. company leveraging the tools of integrated marketing communication. The research of corporate identity and tools for integrated marketing is derived from both local and foreign academic sources. The results of the research served …víceKlíčová slova
podniková identita podniková image podniková komunikace podniková kultura podnikový design produkt organizace integrovaná marketingová komunikace corporate identity corporate image corporate communication corporate culture corporate design organization product integrated marketing communication
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jx9oz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček