Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK – Michaela Mandátová
Michaela Mandátová
Master's thesis
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
Building a corporate identity of the chosen company using the tools IMC
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena jak na teoretické principy budování corporate identity, tak i jejich následnou praktickou aplikaci v konkrétní obchodní korporaci Semit crew, s.r.o. za využití nástrojů integrované marketingové komunikace. Literární rešerše zabývající se teoretickými východisky uplatňování nástrojů budujících corporate identitu a nástrojů integrované marketingové komunikace je provedena …moreAbstract:
This thesis is focused on the theoretical principles of building corporate identity, as well as on the development of corporate identity strategy for the Semit crew, s.r.o. company leveraging the tools of integrated marketing communication. The research of corporate identity and tools for integrated marketing is derived from both local and foreign academic sources. The results of the research served …moreKeywords
podniková identita podniková image podniková komunikace podniková kultura podnikový design produkt organizace integrovaná marketingová komunikace corporate identity corporate image corporate communication corporate culture corporate design organization product integrated marketing communication
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jx9oz/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček